●لیزر یکی از پرطرفدارترین روشهای برطرف کردن موهای زائد است. اگر دوست دارید در تمام طول سال، پوستی صاف و تمیز داشته باشید از لیزر درمانی در کلینیک دکتر صلح جو استفاده کنید.

•لیزر تیتانیوم سوپرانو 2022 با چهار طول موج بهترین نوع لیزر برای رفع موهای زائد است که در تیپ پوست های متفاوت کاربرد دارد. در این دستگاه امکان استفاده از انرژی لیزر با طول موج 755(الکساندرایت)، 810 (دایود)، 940 و 1064 نانومتر وجود دارد. این دستگاه دارای خنک کننده ای قوی است که درد لیزر موی زائد را به حداقل ممکن می‌رساند. از مهم ترین مزایای این دستگاه مناسب بودن آن برای رفع مو های زائد در هر شش نوع تیپ پوستی میباشد. دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو دارای تاییدیه سازمان غذا وداروی آمریکا (FDA) میباشد.

•مرکز لیزر دکتر بابک صلح جو در نازی آباد

روند لیزر موهای زائد در نازی آباد چگونه است؟

در طی لیزر موهای زائد بدن در نازی آباد باید کاملا ریلکس و آرام باشد و از عینک محافظ چشم استفاده شود. در طی درمان ممکن است فرد  کمی احساس سوزش و گرما کند.معمولا جلسات لیزر کوتاه هستند و در طول درمان ممکن است کمی احساس خارش و سوزش در فرد ایجاد شود. باتوجه به وسعت ناحیه زمان انجام لیزر نیز متفاوت است یعنی برای قسمت های وسیع تر زمان بیشتری نیاز است مثلا لیزر پشت پاها ۴۵ دقیقه ، و لیزر ناحیه بیکینی حدود۲۰ دقیقه و… طول بکشد .
درانواع جدید لیزرهای اکساندریت سرد این سوزش ودرد احساس نمی شود  که از مزیت های آن محسوب می شود.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

فواید لیزر موهای زائد در نازی آباد
سریع بودن درمان
نیاز به بستری شدن نیست
بدون درد بودن
صرفه جویی در هزینه
پیشگیری و کاهش رشد دائمی موهای زائد
سالم و موثر
نتیجه بلافاصله قابل مشاهده است.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

موارد منع مصرف استفاده از موهای زائد در نازی آباد
افرادی که دیابت دارند.
افرادی که بیماری پوستی دارند.
افرادی که بیماری های مادرزادی دارند.
افرادی که بیماری قلب و عروق دارند.
افرادی که افتاب گرفته باشند ویا سولار انجام داده اند.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد و موهای بدن وجود دارد. ازجمله این روش‌ها می‌توان به اپیلاسیون، وکس، کرم موبر، تیغ اشاره کرد. از بین این روش‌ها، لیزر موهای زائد بدن یکی از بهترین و دائمی‌ترین روش‌های از بین بردن موهای بدن و موهای زائد است. در حال حاضر لیزر موهای زائد با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود، استفاده از این دستگاه‌‌ها با توجه به نوع مو، ضخامت مو، نوع پوست و… می‌تواند متفاوت باشد. ازجمله دستگاه‌هایی که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شود می‌توان به لیزر تور پالسی بالا، لیزر دایود، لیزر روبی، لیزر الکساندریت و لیزر ND:YAG اشاره کرد.

▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

لیزر موهای زائد بدن در نازی آباد تنها موجب از بین رفتن موها نخواهد شد، بلکه می‌تواند مزایای بسیاری برای پوست به همراه داشته باشد. ازجمله مزایای لیزر موهای زائد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
از بین رفتن موهای زیرپوستی: یکی از بهترین مزایای لیزر موهای بدن، خلاص شدن از موهای زیرپوستی است. موهای زیرپوستی ظاهری نازیبا و زشت را روی پوست ایجاد می‌کنند. لیز می‌تواند تمام موهای زیر پوستی را بین برده و ظاهری شفاف و زیبا روی صورت ایجاد کند.
دائمی بدن نتیجه: لیزر موهای بدن یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن است. یکی از بهترین راه‌ها برای خلاص شدن از موهای زائد، لیزر است. با تکمیل کردن جلسات، نتایج لیزر می‌تواند برای مدت زمان طولانی‌تری ماندگار شود.
روشن شدن پوست: لیزر می‌تواند یک تا دو درجه رنگ پوست را تغییر دهد و آن را روشن‌تر کند. دلیل آن هم تنها می‌تواند به خاطر لایه‌برداری از سطح پوست باشد.
نتیجه گیری سریع: برخلاف سایر روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدن، جلسات لیزر بسیار کوتاه هستند و در مدت زمان کمتری می‌توانند موهای زائد بدن را از بین ببرند. این روش در مقایسه با دیگر روش‌های از بی بردن موهای زائد بدن، یکی از بهترین انتخاب‌هاست.
هزینه معقول و مناسب: اگر همیشه با موهای خود درگیر هستید و دائما برای این کار هزینه می‌کنید، لیزر می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. شما با هزینه برای لیزر موهای زائد بدن خود تنها یکبار هزینه را پرداخت می‌کنید. در صورتی که در روش‌های دیگر باید هر بار هزینه خرید تیغ، پد اپیلاسیون و…. را بپردازید.
بی خطر بودن: لیزر موهای زائد بدن برخلاف دیگر روش‌های از بین بردن موهای بدن چون اپیلاسیون، تیغ و… بی خطر بوده و نمی‌تواند آسیبی به پوست وارد کند. در حالی که در دیگر روش‌ها خطر کشیده شدن پوست، بریدن پوست و…. وجود دارد.
بدون درد یا درد کم: یکی از روش‌های مطمئن و بدون درد است. شاید در حین کار کمی سوزش داشته باشد، اما استفاده از کرم‌های موضعی می‌تواند این سوزش را بهبود دهد.
قابل استفاده برای تمام قسمت های بدن: یکی از مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد آن است که می‌تواند برای
تمام نواحی مورد استفاده قرار بگیرد. استفاده از لیزر تنها محدود به صورت یا دست نخواهد بود، بلکه برای تمام نواحی استفاده می‌شود.

•لیزر موهای زائد در نازی آباد

•کلینیک لیزر موهای زائد در نازی آباد

•مطب لیزر موهای زائد در نازی آباد

•خدمات لیزر در نازی آباد

•بهترین مرکز لیزر در نازی آباد

•مرکز لیزر در نازی آباد

•لیزر موهای زائد ارزان در نازی آباد

•بهترین مرکز لیزر در نازی آباد

•لیزر خوب در نازی آباد

•قیمت لیزر موهای زائد در نازی آباد